2014-05-21

Roman Capital Variation 005



Roman Capital Variation:
The decomposition & the Recomposition of the Line:
Cubist Calligraphy 005


「線を分解して再構築」から「面を分解して再構築」する演習に移っていたので、
Cubist Calligraphyがおろそかになっていました。(笑)


私が最近やっている Cubist Calligraphy の形態が、まさにこのQuotationと同じだったので、思わず引用してしまいました。
あくまでも形態ね。(笑)


Quotation:
An invisible thread connects those who are destined to meet, regardless of time, place, and circumstance.The thread may stretch and or tangle, but it will never break.-Ancient Chinese Proverb


時や場所や環境に関わらず、出会う運命の人たちとは、目に見えないが絶対に切れることのない糸で繋がっている。(意訳)-古代中国の諺


出会う人たちとは、どんな意味があって出会っているのかなぁと、少々深いことへ思いを巡らしています。





Roman Capital Variation: 
The decomposition & the recomposition of the Line : Cubist Calligraphy
Roman Capital Variation: 003
Roman Capital Variation: LOVE
Roman Capital Variation: Cubist Calligraphy 004




Wishing you a day filled with exciting & happiness.
---
See you Soon.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Thank you as Always...
Sending you nice creative spirits & great vibes & beautiful inspirations!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

0 件のコメント:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...